Körözött 🧅🍞

Gyerekként egyáltalán nem szerettem a körözöttet, amikor az óvodában például körözöttes kenyér volt uzsonnára. 

Azután, amikor életem legelső munkahelyén kezdtem dolgozni, többször kellett körözöttet készíteni. Ott már kacérkodtam a gondolattal, hogy megkóstoljam, mert mindig nagyon gusztusos volt...Na és amikor egyszer rászántam magam, onnantól nem volt visszaút, menthetetlenül megszerettem ezt a finom, sós túrókrémet.

Mellé bármilyen zöldséget fogyaszthatunk, kínálhatunk.

Hozzávalók:
- 250 g túró
- 1 kisebb fej lila hagyma
- 100 ml tejföl
- 50 g vaj vagy margarin
- só
- ½ mokkáskanál őrölt kömény 
- ½ teáskanál pirospaprika

◾️A túrót a tejföllel krémesre keverjük, majd  mehet bele a felaprított lila hagyma. 
◾️A vajat vagy margarint felolvasztjuk, majd ha picit hűlt, a túróhoz adjuk. 
◾️Ezután befűszerezzük és pár órára hűtőbe tesszük, hogy az ízek még jobban összeérjenek.
◾️Ez a mennyiség kb. 5-6 főnek elegendő.





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések