Málnás-túrós mini torta

Még tavasszal vettem a Kikben szív alakú mini tortaformákat. 

Szerettem volna őket kipróbálni már és mivel volt egy csomag kakaós kekszünk kibontva, gondoltam ne vesszen kárba, készítek belőle valami finomságot.

Ez a mennyiség 4 mini formához elegendő.

Az alap hozzávalói:
- 1 csomag Detki teljes kiőrlésű, cukormentes kakaós keksz
- kb. 100 g margarin vagy vaj olvasztva
- ízlés szerint 1:4 édesítő

A krém hozzávalói:
- 500 g túró
- 250 g mascarpone
- 300 ml habtejszín
- ízlés szerint 1:4 édesítő
- 1 csepp vaníliapaszta (de el is hagyható)

A málnás zselé hozzávalói:
- 250 g málna
- 1 csomag piros tortazselé

◾️A kekszet az olvasztott margarinnal és az édesítővel egy késes aprítóba tesszük és összedaráljuk. 
▪️Ha nincs ilyen aprítód, tedd egy zacskóba a kekszet és sodrófa segítségével törd össze. ◾️Ezután adjuk hozzá az olvasztott margarint és az édesítőt.
◾️A tortaformák aljába egyengetjük a kekszes masszát.
◾️A túrót a mascarponéval, az édesítővel és a vaníliával kikeverjük. 
◾️A tejszínt habbá verjük és óvatosan a túróhoz forgatjuk. 
◾️Egyenlően elosztjuk a formákba a krémet és a tetejét kirakjuk málna szemekkel. 
◾️Kb. 1 órát pihentetjük a hűtőben.
◾️A tortazselét a csomagon lévő leírás szerint elkészítjük (A cukrot cseréljük édesítőre, de én például egyáltalán nem édesítettem a zselét) majd csurgassuk a málnák tetejére. 
◾️Újra pihentetjük, amíg a zselé megdermed, és már fogyaszthatjuk is.








Megjegyzések

Népszerű bejegyzések