Epres-mogyorókrémes kosárkák 🍓

Ebben a hűvös, esős időben gondoltam feldobom magunkat picit valami finom és egyszerű sütivel.

Ez egy leveles tésztás sütemény, amit mascarponés-tejszínes krémmel töltöttem meg. A krém egyik felébe pár kanál mogyorókrémet is tettem és egy felezett habzsákból nyomtam ki a krémeket a kis kosárkákba.

Ha gondoljátok, próbáljátok ki.

Sütési hőfok: 180°
Sütési idő: 15 perc

A tészta hozzavalói:
- 1 csomag Tante Fanny Magyarország teljes kiőrlésű leveles tészta

A krém hozzávalói:
- 150 g habtejszín
- 150 g mascarpone
- ízlés szerint édesítőszer (én Dia Wellness 1:4 használok)
- kb. 1 teáskanál vaníliaaroma
- 1,5 kanál Diablo cukormentes mogyorókrém

A tetejére:
- eper
- olvasztott cukormentes csoki

◾️A tésztát kitekerjük és négyzetekre vágjuk. 
◾️Egy muffin tepsibe tesszük (ha szilikonos muffin formád van, az is jó) és 180°-ra előmelegített sütőben 15 percet sütjük. 
◾️A tejszínt habbá verjük az aromával majd kétfelé osztjuk. 
◾️Az egyik részébe tesszük édesítőszert, a másikba pedig a mogyorókrémet. 
◾️Egy habzsákba töltjük (én osztott habzsákot használtam) és a minden kosarat megtöltünk vele.
◾️A csokit mikróban 30 másodperces részletekben megolvasztjuk (minden 30 mp után átkevertem), nagyon pici olajat adunk hozzá. 
◾️Ezután a kosarakat díszítjük eperrel majd mindegyikre csurgatunk az olvasztott csokiból.
◾️Kb. fél órát hagyjuk pihenni hűtőben 😊.






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések